Cégünkről
Az első KRONOS vállalkozást (még betéti társaságként) 1990-ben alapítottuk.
A KRONOS Trade Kft. 1992-ben alakult informatikai eszközök kereskedelmével és szoftverfejlesztéssel foglalkozó vállalkozásként. Az elmúlt több mint 3 évtized tapasztalatai lehetővé tették a vállalkozás spektrumának jelentős bővítését, ma már a teljes infokommunikációs területet átfedő megoldást nyújtunk, kiemelkedve ezzel a hasonló profillal működő cégek közül.
Infrastrukturális megoldásaink közé az egyszerű hardver és kellékanyag szállítástól, a komplex infokommunikációs rendszerek kialakításig minden beletartozik:
- tervezés;
- berendezés szállítás;
- kivitelezés;
- szoftver fejlesztés;
- rendszer integráció;
- rendszerüzemeltetés;
- tanácsadás.
Közreműködésünkkel ügyfeleink az összes vezető hardver- és/vagy szoftvergyártó eszközeit, alkalmazásait elérhetik.
A teljesség igénye nélkül néhány gyártó, melyek termékeit hivatalos, vagy kiemelt viszonteladóként fogalmazzuk: Acer, APC, Asus, Canon, Cisco, Corel, Dell, Fujitsu-Siemens, Hewlett-Packard, IBM, Intel, LG, Microsoft, Samsung, Sony, Toshiba.
Informatikai szolgáltatási üzletágunk a sok kisebb mellett több közepes és nagyvállalat informatikai eszközkészletének üzemeletetését és felügyeletét is ellátja.
Kommunikációs megoldásaink alapját a KRONET internetszolgáltató üzletágunk jelenti, amelynek szolgáltatásai biztosítják az infrastruktúra eszközeinek hálózati kapcsolatát, megteremve a kapcsolatot az eszközök és az alkalmazások, az infrastruktúra és az üzleti megoldások között.
Vállaljuk a vezetékes és vezeték nélküli hálózatok kiépítését, szükség esetén virtuális magánhálózatot (VPN) építünk ki az egymástól távoli telephelyek között.
Üzleti megoldásaink a partnereink általános és egyedi igényeinek kielégítésére szolgálnak az infrastrukturális és kommunikációs megoldásokra alapozva.
Az egyedi szoftverfejlesztés a KRONOS hagyományosan erős szakmai területe, jelentős referenciákkal rendelkezünk e téren. Egyedi fejlesztéseik "készterméke" az ACTUAL Ügyviteli Rendszer.
A fejlesztők vállalják a szoftver testre szabását az ügyfél egyedi igényei szerint, ezért is választja egyre több cég az ACTUAL-t a kereskedelmi, ügyviteli és gyártási feladatainak megoldására.
A moduláris és integrált rendszert nem kell minden esetben megvásárolni: elérhető havidíjas hoszting szolgáltatás formájában is, mely segítségével a drága beruházások megtakaríthatók.
2005-től ellátjuk az Egyesült Királyságban bejegyzett NetSupport cég közép-kelet-európai képviseletét.
A többszörös díjnyertes, platformfüggetlen NetSupport Manager távfelügyeleti, PC és szerver menedzsment alkalmazás kiemelkedő biztonsági megoldásokkal rendelkezik.
A piacvezető NetSupport School alkalmazás a tanórák levezetésére, a diákok munkájának irányítására és felügyeletére, tesztkérdések összeállítására, vizsgáztatásra és sok más feladatra képes a számítógép-hálózattal felszerelt oktatótermekben. 2009-ben megjelent a NetSupport School magyar verziója is.
A NetSupport DNA a cég nagyvállalati "Enterprise Management" megoldása az informatikai eszközök üzemeltetéséhez, leltározásához, kihasználtságának ellenőrzéséhez.
Végül a termékek közül kiemeljük még a NetSupport DNA HelpDesk Internet alapú, teljesen konfigurálható HelpDesk megoldást, amely számos speciális igényt is kielégít.